Liz infobrev inför våren

Ett riktigt glädjefyllt Nytt År önskar jag er alla.

Samtidigt hälsas ni alla varmt välkomna till balettskolan. Vi har framför oss en spännande termin där vår målsättning – som alltid, är att alla skall trivas och utvecklas.

Tack för 2018! Ett särskilt TACK för alla goda och vackra ”tillrop”

Den 12 maj står vi åter på scenen. Reservera också 11 maj för rep.

Mera om detta kommer!

Balettskolan är stängd under sportlovet vecka 9 och under påsklovet vecka 16 och 17.

Kolla alltid Hemsidans aktuellt och läs INFO. OBS! några grupper har denna termin fått längre lektion. Se priser på Hemsidans dansschema.

Vårterminen omfattar 12 veckor. Anmälan är bindande och avgiften skall vara Liz tillhanda senast 31 januari. Kontant eller via PG 879769-8 Påminnelseavgiften är 50:-/gång.

Glöm inte att ange ELEVENS namn + dansgrupp/grupper!

RABATTER: Dansar du två lektioner/vecka får du 100:- rabatt.

Dansar du 3 lektioner/vecka får du 200:- Dansar du 4 lektioner/vecka får du 400:- rabatt. Syskonrabatt: 25:-/barn

Dessa rabatter gäller endast om avgiften är betald i tid.

Se priserna på Hemsidans dansschema och för övrigt fortlöpande info!

Gällande Liz grupper:

Jag vill gärna berätta vilka färger och modeller som gäller för de olika grupperna. Detta sker vecka 4 och 5.

Kolla att du har rätt sko under danslektionen! Mjuka och med ljusa sulor. Trist med svarta ränder på mattan.

Balettskolans adress: Regattagatan 47

Hemsidan: www.balettskolan.com

liz@balettskolan.com

0723 346596 eller 021 146596

Känn Er alla hjärtligt välkomna!

Liz och lärarteamet.

Elever och Föräldrar! Vårterminen 2019