KICK-STARTA 2017 - för din och Syriens skull

Vill du göra skillnad? Gillar du dans och träning? Om inte, testa något nytt 2017!

Välkommen på en rolig, svettig och viktig dag på Liz Balettskola.

15.30 - 16.20 Barnjazz (grundläggande)
16.30 - 17.20 Modern dans (medel)
17.30 - 18.15 BODYSTEP (+14 år)
18.30 - 19.15 BODYATTACK (+14år)
19.30 - 20.25 BODYBALANCE (+14 år)

1 pass 80 kr
2 pass 140 kr
3 pass 180 kr

Alla bidrag går oavkortat till Acting For Change arbete bland syriska flyktingar i Jordanien. Målet är att färdigställa den provisoriska skolan utanför flyktinglägret Zaatari samt disputera fler matpaket till behövande familjer.

Vi som anordnar dagen är licenserade Les Mills-instruktörer och heter Klas Helgoson, Ingeborg Fors Karlsson, Anna Andersdotter och Victoria Helgoson. Victoria håller i barnjazz och modern dans. Dela gärna eventet eller bjud in dina vänner. Ju fler desto bättre, och roligare!

LET'S DO THIS.

Välkomna!
Anna, Victoria, Klas, Ingeborg

Anmälan: maila namn och pass till khelgoson@gmail.com eller skriv direkt till Klas Helgoson  på Facebook

Har du inte möjlighet att delta, men vill ändå stötta arbetet? Swisha Acting for Change: 123-440 70 78 och märk överföringen "Svettas för Syrien"

TACK!

Vi är så tacksamma och rörda.

5 pass på Liz Balettskola. Ca 50 personer i åldrarna 4-82 år svettades ihop hela 6370 :-

Pengarna går oavkortat till syriska flyktingar som lever utanför lägret Zaatari i Jordanien. Tack alla som bidragit! Tillsammans kan vi göra skillnad!

Tack Ingeborg Fors Karlsson från Actic, Anna Andersdotter från Magasinet Enköping samt Klas Helgoson och Liz Helgoson för att ni ställt upp ideellt. Utan er hade detta inte blivit av. Eller lika roligt!

Fortsätt ta hand om dig och din omgivning❤️👊🏼
Varma hälsningar,
Victoria Helgoson

TIPS!
Fortsätt gärna följ Acting 4 Change's arbete bland syriska flyktingar i norra Jordanien. www.acting4change.org

FB-gruppen "Raggsockor för Syrien" om du vill hjälpa konkret. Acting 4 Change skickar ner en container 1/2 ggr per år då vintrarna i Jordanien är kalla och klädbristen stor.

FB-gruppen "Tillsammans gör vi skillnad" med fokus på integration och arbete med flyktingar i Västerås